sov på saken.

Publicerad 2013-04-03 19:32:18 i Allmänt,

Jag erkänner: Om en högskola anspelar på liftarens guide till galaxen i sitt informationsmaterial plus delar ut örngott med texten 'sov på saken' när man kommer dit på öppet hus (som heter sneek peek of the week) så är jag såld. De har dessutom en tjusig grafisk profil, vilket jag i mitt miljöskadade tillstånd uppskattar. Så svag och lättpåverkad är jag. (Utbildningen verkar bra också, kanske jag ska tillägga, kan knappt vänta tills jag får gotta ned mig riktigt i CSS och Javascript.) 
 
Försöker även läsa Bilbo, men har svårt för språket, det är lite för barnsago-aktigt, men det är nästan värt det bara för Tolkiens utsökta illustrationer. 
Trodde aldrig dagen skulle komma då jag tog kort på min mat... Morotsapelsinsoppan var så orange och vi hade basilika och groddar hemma och plötsligt hände det bara (jag vill inte prata om det). Ska i vilket fall leva på denna soppa när jag flyttar! Morötter, apelsin och ingefära huhu, så sjukt gott och enkelt och knallorange!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olga

Formgivningsfreak, blivande webbredaktör, hobbyillustratör, mysmästare, matvrak, hob i exil. En mikroskopisk prick på en mikroskopisk prick i universum, men man får ju göra det bästa av situationen. Jag ägnar huvudsakligen min begränsade tid på jorden åt att mysa med typsnitt och kod, måla tvåhövdade albinokråkor, läsa sönder sagan om ringen, citera liftarens guide till galaxen och laga paj på lediga stunder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela