jigsaw falling into place

Publicerad 2013-04-30 17:49:52 i Allmänt,

Är riktigt badass i babyblå skinnjacka. Vi var ju bara menade för varann. Annars så är det män med pälsar och vargar som gäller just nu, har gått och blivit besatt nu igen, denna gång i Sagan om is och eld (mer känd som tv-serien game of thrones). Hade helst velat kunna säga "winter is coming" i tid och otid men dessvärre är inte så fallet. I mitt fall är det snarare "summer is coming" då jag är förmodligen är den enda personen på våra breddgrader som genuint avskyr solljus och värme. Men man kan inte få allt. Annars börjar saker och ting ordna sig. Lägligt nog är Borås bostadsmarknad snäll så jag behöver inte tillbringa sommaren i panik över att hitta en skrubb inom 10 mils radie från min studieort, vilket onekligen är angenämt. Läser trevliga saker i skolan (marxistisk feminism och illustrator), panikprojekten är det ingen direkt panik kring längre och jag har börjat springa igen (mina ben är så vita att man kan ta vitbalans på dom). Öh, det går nog bra nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olga

Formgivningsfreak, blivande webbredaktör, hobbyillustratör, mysmästare, matvrak, hob i exil. En mikroskopisk prick på en mikroskopisk prick i universum, men man får ju göra det bästa av situationen. Jag ägnar huvudsakligen min begränsade tid på jorden åt att mysa med typsnitt och kod, måla tvåhövdade albinokråkor, läsa sönder sagan om ringen, citera liftarens guide till galaxen och laga paj på lediga stunder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela