böcker, fika, sol

Publicerad 2011-05-08 13:00:51 i Allmänt,




1: blekgul bok med fötter på omslaget är en underbar bok av en rumän vars namn jag inte kan uttala men tycker hemskt mycket om, om akacieträd, fattigdom och misslyckade revolutioner.
2. fikade hos Liva, med mysiga människor och solen i håret, moderns fladdriga skjorta och talgoxar i träden. jag fastnade på bild!
3. fina flickor. plus kladdkakan med jordgubbar. det blev även maränger med chokladkross i.

Jag har x oerhört viktiga saker att uträtta. Jag gör dem inte. Bär istället tomatplantor till uthuset barfota, lyssnar på havsbrus på spotify, dricker kaffe, planerar att läsa Jane Austen på balkongen istället för att få panik och bröstsmärtor och rynkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olga

Formgivningsfreak, blivande webbredaktör, hobbyillustratör, mysmästare, matvrak, hob i exil. En mikroskopisk prick på en mikroskopisk prick i universum, men man får ju göra det bästa av situationen. Jag ägnar huvudsakligen min begränsade tid på jorden åt att mysa med typsnitt och kod, måla tvåhövdade albinokråkor, läsa sönder sagan om ringen, citera liftarens guide till galaxen och laga paj på lediga stunder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela