Om vikten av bra böcker när man är sjuk

Publicerad 2013-06-05 17:45:25 i Allmänt,

Jag börjar typ bli frisk, efter en veckas lite väl intensivt förhållande med strepsils och mina filtar. Har precis påbörjat den här lilla godingen dock, den har räddat mig ur min rastlösa förtvivlan (aka tränings- och socialt-liv-abstinens). Den är asfet, i dubbel bemärkelse. 
 
Vill just nu bara dricka mig redlös i svinhöga svinsnygga skor och bete mig allmänt ungdomligt och puckat, en liten otrevlig konsekvens av att vara stilla i en vecka. Men ska fira faderns födelsedag och sluta hosta först. Sen ska jag ha ett liv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olga

Formgivningsfreak, blivande webbredaktör, hobbyillustratör, mysmästare, matvrak, hob i exil. En mikroskopisk prick på en mikroskopisk prick i universum, men man får ju göra det bästa av situationen. Jag ägnar huvudsakligen min begränsade tid på jorden åt att mysa med typsnitt och kod, måla tvåhövdade albinokråkor, läsa sönder sagan om ringen, citera liftarens guide till galaxen och laga paj på lediga stunder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela