in the ocean, washing off my name from your throat

Publicerad 2013-08-17 22:01:05 i Allmänt,

Har åkt till wienerbrödens förlovade land med min kära familj och ägnat mig åt att gå barfota i strandkanten, äta koldskål med kammerjunkrar (typ tunn filmjölk med små kakor) och sova som bedövad 10-12 timmar per natt. Har samlat snäckor som liknar enhörningshorn, fått halva skagens sand i mina dr martens, sett Skagerak och Kattegatt mötas, besökt en öken och sett en livs levande klumpfisk i verkligheten (vad mer kan man begära av en semester?).  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olga

Formgivningsfreak, blivande webbredaktör, hobbyillustratör, mysmästare, matvrak, hob i exil. En mikroskopisk prick på en mikroskopisk prick i universum, men man får ju göra det bästa av situationen. Jag ägnar huvudsakligen min begränsade tid på jorden åt att mysa med typsnitt och kod, måla tvåhövdade albinokråkor, läsa sönder sagan om ringen, citera liftarens guide till galaxen och laga paj på lediga stunder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela